luni, 6 iulie 2009

Cum am pus Romania pe harta

Sa fii patriot nu e lucru usor. Presupune foarte multe lucruri, in primul rand probabil sa iti iubesti tara. De iubit tara....eh, asta e alta poveste. Dar cu totii devenim patrioti de ocazie, printre straini, la meciuri de fotbal sau la o betie.
Combinandu-le pe cele de mai sus pe mine si cativa prieteni (si prietena) ne-a lovit spiritul patriotic la foarte mare distanta de casa.
Locul: o insula foarte mica din Filipine (Malapascua). Cand ajungi aici ai cu adevarat senzatia ca ai ajuns la capatul lumii. E o insula putin cunoscuta, are cativa kilometri patrati si drumul pana la ea e destul de lung. Dupa un drum de aproape trei ore din Cebu, am luat o barca inca jumatate de ora, si am ajuns in acest mic colt de rai. Populatia insulei face cinste poporului filipinez, cred ca sunt unii din cei mai okay oameni pe care i-am intalnit. Toata lumea zambeste, canta si se poarta frumos. Peisaje ca in wallpaperurile de la Windows, totul idilic. Si in acest peisaj, am avut surpriza sa descoperim, iata, o mica colonie germana. Locul in care am mancat probabil cea mai buna mancare din viata mea, era barul unui neamt, stabilit pe insula de vreo 11 ani. Se numeste Sunsplash. Pe langa mancarea buna, barul mai gazduia si un concurs intre reprezentantii tarilor care se nimereau sa ajunga pe acolo. Concursul nu ne-a pus prea multe probleme intrucat trebuia sa bem bere. Regula era simpla. Trebuia sa bem 15 pahare de bere in mai putin de 5 minute. La fiecare reusita, tara pe care o reprezentai castiga un punct si urca in clasamentul afisat pe perete. Dupa cateva beri de incalzire am hotarat ca macar asa ne putem ajuta tara si am procedat inspre inscriere. Am fost trei baieti implicati, si am reusit sa obtinem 2 puncte deoarece unul dintre noi a intampinat niste probleme tehnice si a renuntat aproape de final. Recordul obtinut de noi a fost 15 pahare de bere in 2:45. Iata dovezile:


BEFORE


AFTER




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu