luni, 20 iulie 2009

Ce carti am mai gasit 1

Am gasit una din cele mai okay si bine aprovizionate librarii (cu titluri ce ma intereseaza pe mine) pe Khao San Road din Bangkok, strada preferata de back-packerii din toata lumea si in general de toti cei care vor sa bea cateva beri sau cocktailuri in galeata pe una din cele mai aglomerate si animate strazi ale capitalei tailandeze. Aici isi incepe aventura Leonardo di Caprio in "The Beach". Libraria este de fapt un magazin cu carti furate, uitate prin hoteluri de turisti sau obtinute prin tot felul de alte metode ilicite. Se poate negocia pentru carti, unele fiind extrem de vechi si intr-o conditie extrem de precara, altele fiind inca noi si sigilate.
Titlurile variaza de la carti de calatorie de la Lonely Planet, la carti de beletristica si altele. Evident, marea majoritate sunt carti despre Bangkok, sau cu aventuri de tot felul ale diferitilor turisti prin orasul mai sus amintit.
Am gasit, ca un cliseu, "The Beach" cartea, povestea aventurii lui Richard, care incepe pe Khao San Road si continua pe una din cele mai frumoase plaje din lume, tot in Thailanda:



Tot aici am gasit o alta carte a carei ecranizare a avut un succes imens, "American Psycho", film ce il are in rolul principal pe Christian Bale si este povestea unui broker de pe Wall Street care in timpul liber avea ca hobby sa omoare oameni in tot felul de moduri creative:

De asemenea, am gasit si o alta carte a unui autor preferat de-al meu, Irvine Welsh, care se numeste "Glue":

Deocamdata m-am rezumat la aceste carti si inca ma gandesc la o metoda de a le trimite in tara, pentru ca oferta pietei de carti din Asia este coplesitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu